5 december 2007

Lämna ett litet avtryck?

Det lär bli ett par inlägg till men snart är det tid att även bryta upp från bloggen.

Från första inlägget har tanken med det här rummet på nätet varit att skriva en slags dagbok, ge små glimtar om vår tid i utlandet. När vi flyttat tillbaka till Sverige har Norrköping-Manchester tjänat ut sitt syfte.

Jag har ju koll på flera av er men är lite nyfiken på er andra; vilka är ni som hittar hit ibland? Vill ni lämna ett litet avtryck i kommentarsfunktionen innan vi flyttar blir jag skinande glad :-)

Tack!!

8 kommentarer:

Ina sa...

Jag har skrivit ett par kommentarer tidigare, men kan väl hojta till igen ändå. Vet inte hur jag hittade hit, men jag tror det var via Vardagsglimtarn. Åker till UK i januari och ska köpa Pippi-böcker då, som du skrev om här tidigare.
Välkomna hem! Hoppas du fortsätter blogga, om än inte just här...

Anonym sa...

HEJ!
Jag kikar in då och då för att läsa ikapp vad som skrivits!
Bor själv utomlands (Australien) och tycker det är så mysigt att läsa om andras tankar omkring ämnet att lämna sitt hemland.
Lycka till med flytten!
//Sofia

Anonym sa...

Hej J! Otroligt skoj att följa er detta år genom bloggen, du är riktigt bra på detta :-) Vill önska hela familjen lycka till med flytten tillbaka till Sverige samt god jul & gott nytt år! Har du min mailadress? swimmia@hotmail.com Hoppas vi kan fortsätta hålla kontakten. Kramar maria

Anonym sa...

Hej,
Bloggen upptäcktes sent men den har varit kul följa er och nu hoppas iaf jag att vi kan få tillfälle att träffas när ni kommer hem till Sverige igen.

Kram/Anders B med familj

...och snart Stockholm sa...

Ina, åh vad kär du ska bli i pippiböckerna! våra barn har fått ett varsitt ex och deras kompisar har fått dem i födelsedagspresent. tack för välkommenhemhälsningen och att du hörde av dig här!

Sofia, oj du är lite längre hemifrån av vad jag har varit, hoppas att du trivs gott! tack för att du lämnade ett livstecken här!

Maria, vi ska självklart hålla kontakten, bra att du gav mejladressen igen. kul att du har följt oss här! kram

Anders, ja visst ska vi träffas så snart som möjligt! jätteglad över att du hittat hit och för din feedback via facebook :-) kram!

Mildamakter sa...

Jag har nästan precis hittat din blogg och har läst i kapp hela året nu. Det har varit väldigt trevligt att få följa dig och din familj och jag hoppas att du kommer att fortsätta att blogga även sedan du flyttat hem till Sverige igen

Var dags glimtarn sa...

Hej!

Jag är ju här titt som tätt och kommer vara super nyfiken på hur ni och barnen anpassar er till Sverige!! Vi kommer antagligen även vi att flyta hem om ett år eller så och har då varit "ute" i 3-4 år :O

Stort lycka till!

...och snart Stockholm sa...

Milda makter - vad roligt, tänk att du har läst så mycket, blir jätteglad att göra det :-) Tack för att skrev några rader här.

Glimt - Tack, det ska bli spännande att flytta igen. Jag fortsätter att titta hos dig såklart :-)